Btw!!

Så har jag tröttnat på allt just nu! Det ska alltid hända nåt lverallt. Orkar inte gå in på några detaljer, men om det finns nån där ute som har varit med om nåt jobbigt så vet jag precis hur du känner för jag har varit i nästan samma situation som dig! Typ tycka att hela livet e piss. "Allt kommer orda sig om man ger det lite tid". Så brukar folk säga men jag vet inte riktigt om jag orkar tro på det längre för jag menar att det händer ju INGET!

Nu till någonting skoj! I alla fall för mig. Jag slutar halv 12 imorgon gissa hu sönt det är! Och jag är jätte glad för Ölkorv skull för nu får hon rida Tiffany som vanligt och hon får vara med o hoppa imirrn! YEY FÖR DIG ÖLKORV!
Men nu ska jag se på tv

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0